Jste zde: Domácí stránka |
1.Rugby Club Slovan Bratislava > Sevens Moskva 2008 - sobota 2/4

Sevens Moskva 2008 - sobota 2/4

2.7.2008

Takže pánové...burcuje trenér hráče mezi zápasy

Druhá část telenovely od našeho dopisovatele z Moskvy Dozdi Dozd'oviče pokračuje sobotou...

V sobotu jsme po bohaté snídani chvíli čekali na pasy a jdeme směrem k našemu mikrobusu. Patrik Kovacs nás ještě zdržuje, když si na hotelu zapomněl dres.

Oklikou přijíždíme do sportovního centra „Moskvič“ kde se turnaj v sedmičkách bude odehrávat. Překvapuje mě přítomnost spousty ochranky, vojáků a policie. Někteří vidí ragby poprvé v životě, vojenští diváci se pravidelně střídají v hledišti.

Při kontrole pasů si všímám manažera Norska, který drží v ruce kromě norských pasů ještě novozélandský, irský, britský, americký a z fidži. Hlavou mě jen proletí, že to tady bude pěkně těžké. Hlásím ještě jednoho zraněného hráče a „kupuji“ ruského reprezentanta do 19 let Antona.

V zápasech se nám příliš nevede, nastupujeme proti favoritům a všechny zápasy prohráváme s nulou. Postupně prohráváme s Moldávií, s Polskem a nakonec s největším favoritem Portugalskem, kteří si chtěli vylepšit skóre, protože po položení pokládající hráč kope drop na branku, když ostatní už čekají na výkop který následuje prakticky ihned po prokopnutí.

Po večeři se chceme podívat na Rudé náměstí a do centra města. Odjíždíme ze stanice Partizanskaja na Plošaď revaluciji. Bohužel nám začalo lehce pršet, stihli jsme jen udělat pár fotek, zkontrolovali mauzoleum, vzadu vidím busty sovětských prezidentů včetně Stalina. Schováváme se v obchodním domě GUM a jedeme zpět, kde před hotele si dáme s Pavlem a Honzou jedno Sibirskoje. V hospodě dokonce pije i policajt.